Søknad

Forutsetninger for å søke

Slik tar vi opp elever:
1.oktober starter et nytt søkeår, og du kan nå sende inn søknad for kommende skoleår (2019/2020).
Vi starter opptak av elever 1.februar og fortsetter med opptak så lenge det er ledige plasser eller til skolestart i august.
Vi svarer raskt på søknader og forespørsler. Har du ikke hørt noe fra oss innen en uke fra du sendte søknad/forespørsel – kontakt oss på e-post eller ring oss på tlf. 35058040 og etterlys tilbakemelding. Merk deg at vi må ha komplett søknad dvs. med kopi av karakterutskrift/kompetansebevis før vi behandler søknaden. Det er også viktig at du gir oss alle opplysninger om deg som er viktige for oss å kjenne til (slik at det skal bli et godt år for deg på skolen).

Slik svarer du når du har fått tilbud om skoleplass:
Opptaksbrev vil bli sendt til deg via e-post. I opptaksbrevet vil det være et referansenummer og en lenke til svarskjema. Du må gå inn på denne lenken og fylle ut svarskjemaet innen tidsfristen som også står i brevet. Normalt vil du ha noen dager på å kunne bestemme deg. Har du spørsmål eller du av  en eller annen grunn ikke får sendt svarskjema, må du ta kontakt på e-post kontor@seljord.fhs.no eller på telefon 35058040.

Personvern

Du kommer ikke til å angre!

Følg oss

Kontakt

Brith Bø

Brith er vår kontorleder. Ta kontakt med henne om du lurer på noe. 

Seljord Folkehøgskule
Jakob Naadlandsveg 33
3840 Seljord

Tlf:+47 35 05 80 40
E-post: kontor@seljord.fhs.no
Facebook: Seljord folkehøgskule